25 juni 2016

Vechtdal wandelweekend dag 2: Dag van Hardenberg

De spieren zijn best wel gevoelig wanneer ik  opsta.
Met de trein naar Hardenberg, daarna wandelen, samen met een deelneemster die onbekend is in Hardenberg, naar de markt.
Ik besluit om de route van 15 km te lopen vandaag. Aan het eind van de dag wordt er regen voorspeld, ik vind het érg prettig om vooor de regen binnen te zijn.

Bij de start word ik al herkend: "was u niet degene die als laatste bij de stempelpost binnenkwam?" Ehhh, ja. Maar vandaag niet!


Eerst maar een kopje koffie bij Bakker Bart voordat ik aan mijn route begin.


Hardenberg ligt mooi aan de Vecht.
Deze route vind ik niet super mooi.


Veel bos, weinig plaatsen,


Bij de rustpauze is het dik voor elkaar. Je kunt er soep, koffie, thee en een broodje krijgen, en ook de dixies zijn acceptabel.







Klik op onderstaande foto voor meer foto's van de route van vandaag:

2016-06-25 Vechtdal wandelweekend dag 2: Hardenberg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten