24 juni 2016

Vechtdal wandelweekend dag 1: Dag van Dalfsen

Een nieuw concept voor een wandelevenement: van een 4daagse naar een Wandelweekend.
Dalfsen, Hardenberg en Ommen zijn resp. de startplaatsen.
Ideaal om per trein naartoe te gaan.

Deze eerste dag besluit ik 25 km te lopen.

Het begin van deze wandeling komt me bekend voor. Ruim een maand geleden heb ik met Jenny de NS dagtocht Ommen-Dalfsen gelopen. Het eerste stuk lijkt op deze route, in tegengestelde richting uiteraard.


Sluis bij Vilsteren
Dit is een mooie afwisselende route. Langs kastelen, het water, bos...



De route is duidelijk aangegeven met roze pijlen.  Samen met de uitgebreide beschrijving die je bij de start ontvangt is het bijna onmogelijk om de route te missen.
Het is me echter wel twee keer gelukt. Je mist even een bordje, je vergeet de omschrijving te lezen en je bent direct mis.



Toch heb ik Madrid wel gevonden (waar de stempelpost was). Ik was echter de hekkensluiter, de post werd opgeruimd. Ik heb een klein stukje van de route ingekort, maar omdat ik wel een extra rondje gelopen heb heb ik 27,3 km totaal vandaag gelopen.
Een mooi stukje!



Meer foto's kun je vinden door op onderstaande foto te klikken:

2016-06-24 Vechtdal wandelweekend dag 1: Dalfsen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten