02 mei 2016

Epidavros

Terwijl de jongens wachten totdat de sleepdienst hun naar de defecte bus zal brengen, maak ik een wandelingetje naar het dorp. Dit is zo'n 3 km van het appartement af; goed te doen. De weg is echter niet echt fijn om langs te lopen. Er wordt me nog een lift aangeboden, maar daarvoor heb ik vriendelijk bedankt.
In het dorp is het niet druk, zodat ik lekker de gelegenheid heb om lekker rond te lopen.





Wanneer ik weer op de terugweg ben kom ik de jongens tegen in... jawel, een andere bus.
Aangezien het nog redelijk vroeg is besluiten we naar het grote stadion van Epidavros te rijden.


Indrukwekkend; wat een akoestiek!




Van het grote theater rijden we terug naar het dorp om ook het kleine theater te bezoeken.


Helaas kan dit theatertje niet bezocht worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten