26 september 2015

Tocht om de Noord 2015 Zaterdag

Feest dit jaar. Voor de 10e keer wordt de Tocht om de Noord georganiseerd dit jaar.
Het geluid van Groningen is dit jaar het thema.

Ook deze keer liep ik mee. Zaterdag met Dia, zondag met Jenny.Toen we vrijdagavond in het hotel kwamen kwam ik erachter dat ik mijn fotocamera was vergeten. Dat was balen! (en dat is nog zachtjes uitgedrukt).Zaterdag volgde de route het ‪#‎Jacobspad‬, het pelgrimspad dat begint in‪#‎Uithuizen‬, en uiteindelijk eindigt in Santiago de Compastella.De organisatie was er zaterdag goed in geslaagd om de bewoners mee te helpen er wat leuks van te maken.Ik had me even niet gerealiseerd dat deze route deels door het aardbevingsgebied loopt. Dat is hier en daar wel te zien..






Nu, dat was te horen.

Overal klonk RTV Noord door de luidsprekers, en er was veel live muziek onderweg.

Wanneer je op onderstaande foto klikt kun je alles foto's van deze geweldige dag terugvinden:
2015 Tocht om de Noord dag 1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten