26 oktober 2014

Zondag 26 oktober 2014 Bargerveen - Blauwe paaltjes route

De herfsttinten zijn nu redelijk op de hoogtepunt, zodat het wel even de moeite waard zou kunnen zijn om naar een bos te gaan.
Mijn keus viel weer op het Bargerveen, omdat ik ook van water, reflectie houd.
Deze keer koos ik voor de blauwe route. Een route van 7,5 km, een mooie afstand.

Het was een mooie route om te lopen, zéker het begin was erg de moeite waard.
Het is wel een route om stevige watervaste schoenen aan te trekken, wat het sompte hier en daar best erg.

 Het gras gaf al gauw een bruine kleur aan het landschap...
... maar gelukkig waren er ook voldoende gekleurde bladeren.
 Waarschijnlijk heb ik ergens een paaltje gemist, want ik kwam niet verder als 5 km.

Mijn gelopen route
De uitgezette routes in het Bargerveen
Het lijkt of ik een heel stuk gemist heb.....
Gelukkig is het niet zover rijden; gaan we gewoon nog een keer...

Meer foto's kun je vinden door op onderstaande foto te klikken:
Bargerveen blauwe paaltjes route

Geen opmerkingen:

Een reactie posten