29 september 2013

Zondag 29 september 2013 TodN Dag 2

Heel even stond ik in twijfel; zou ik wel de 25 km lopen waarvoor ik me had opgegeven, of liet ik het eerste ("saaie?) stuk voor wat het was , en ging uitslapen om de bus voor de 15 km te nemen?
Ach, ik was toch al vroeg wakker; ik ging toch maar weer de 25 km lopen.



Toch was er ook op de "saaiere" stukken voldoende georganiseerd zodat het absoluut niet als saai voelde.


Halverwege de tocht had ik overwogen om het komend jaar eens een keer geen Tocht om de Noord te lopen, maar de tocht door Termunten en Termunterzijl maakte het dusdanig dat die twijfel wegwas; Volgend jaar weer!
Termunterzijl


Ol Grait


Meer foto's kun je vinden door op onderstaande foto te klikken:
TodN 2013 Zondag 29 september

Geen opmerkingen:

Een reactie posten