15 april 2015

Vier dorpentocht

Het zou een mooie dag worden vandaag. Mooi om iets buiten te ondernemen. In plaats van wandelen koos ik nu eens voor de fiets; kon het rondje wat groter worden. Ahv het knooppuntsysteem had ik thuis een route uitgestippeld. Heen wind tegen, terug voor de wind. Niet tever, bekend terrein, voorzichtig beginnen. Een kaart nam ik niet mee; wat kon er me gebeuren?
Nu, dat de bordjes hier en daar missen (Zandpol sluis). Of dat ze een verkeerde kant opwijzen (bij het Schoonebeekerdiepje). Ook vind ik het lastig dat de bordjes (in mijn geval althans) veelal aan de linkerkant van de weg stonden. Dat leest zo lastig...
Ik heb heerlijk giefietst, de wind was gelukkig niet gedraaid, en ik heb slechts 3 km teveel gereden...
Bij Schoonebeek
Op zoek naar een visje op het droge...
Het Schoonebeekerdiepje
Bijschrift toevoegen
Schoonebeeker diepje
Sommige mensen némen toch wat mee...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten