07 juli 2014

Maandag 7 juli 2014 Synchroonkijken dag 1: Knoppen

Deze week is #ElseKramer weer een week #synchroonkijken begonnen.
Een week waarin zoveel mogelijk mensen een beeld geven bij het woord van de dag.
Vandaag is het woord #knoppen.
Al gauw wist ik wat mijn foto zou worden, maar op zich leek het mij ook wel leuk om zo door de dag heen knoppen op de foto te zetten.
's Morgens vroeg: even mijn mail checken op de telefoon...
Aangekomen op mijn werk is het eerste wat ik doe de computer aanzetten...

Direct daarna gevolgd door het aanzetten van de radio; ik houd van muziek om me heen

De rest van de dag houd ik me met computerwerk bezig...
Waarbij ik af en toe onderbroken wordt door de telefoon...
Om 12 uur is het tijd voor de broodnodige lunch, waarna het werk verder gaat.

Om kwart over 5 ben ik blijdat ik mijn voordeur weer binnen kan stappen...
Eerst gauw even wat eten klaarmaken; chili con carne, lekker!!!

knopje van de badkamerkast

maar de allermooiste knoppen:
groeien gewoon in de tuin!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten